Regulament

Prezentul regulament are ca obiectiv stabilirea condițiilor de ședere a turiștilor în incinta hotelurilor administrate de CORVARIS GROUP SRL.

Regulamentul se aplică tuturor turiștilor care intră în hotel și trebuie să i se conformeze fără limite sau rezerve.

În calitate de Gazde, dorim să aveți o ședere plăcută în oricare din hotelurile aflate în administrarea CORVARIS GROUP SRL, asigurându-vă că ne străduim ca serviciile oferite să fie la nivelul cerințelor dumneavoastră.

Pentru a ne putea duce la îndeplinire aceste obiective, în așa fel încât sa reveniți la noi cu plăcere de fiecare dată, vă rugăm să respectați următoarele reguli de ordine interioară:

  • Turist este orice persoană care beneficiază de orice serviciu prestat de CORVARIS GROUP SRL;
  • Cazarea se face la recepție, prezentând actul de identitate pentru înregistrarea electronică destinată oaspeților, completând toate documentele conform legii, pentru a se elibera cheia/cartela de acces aferentă camerei rezervate;
  • Cazarea de regulă se face începând cu ora 16.00, iar eliberarea camerei se face până la ora 12.00; acest orar se poate modifica cu condiția ca receptia să anunțe din timp turistul;
  • Achitarea costurilor aferente cazării se face cel tarziu în momentul sosirii, la receptie. Din momentul preluării cheii/cardului de la recepție, până la eliberarea acesteia, turistul răspunde pentru camera rezervată;
  • Persoanele care vin în vizită trebuie să fie anunțate la recepție, acestea trebuind sa părăsească complexul până la cel târziu ora 23.00 in aceeasi zi;
  • La plecarea din cameră vă rugăm să vă asigurați ca ați închis robinetele de apă, luminile și geamurile/ușile către exterior;
  • Micul dejun are loc între orele: 00:07 – 10.00; acest orar se poate modifica cu condiția ca receptia să anunțe din timp turistul!
  • Nu folosiți prosoapele pentru: șters părul vopsit, pentru demachiat, curățat încălțămintea, geamantanele, pardoseala etc. A se folosi doar pentru uz corporal.
  • Orice accident produs ca urmare a utilizării necorespunzătoare a obiectelor din dotare sau a nerespectării prezentului regulament, este responsabilitatea turistului;
  • De asemenea, orice accident produs ca urmare a supravegherii necorespunzătoare a copiilor este responsabilitatea însoțitorului/însoțitorilor;
  • Hotelul nu își asumă responsabilitatea pentru mașinile din parcare și pentru obiectele lăsate în interiorul acestora dar exista supraveghere video;
  • Este interzis accesul și utilizarea consumatorilor electrici mari (ex.: reșouri, radiatoare, fierbătoare, etc) în complexul hotelier, altele decât cele dotate de noi;
  • Fumatul/vapatul (țigară electronică – conform hot. C.E.) este permis doar in spatiile special amenajate; este interzisă aruncarea mucurilor de țigări în alt loc decât coșuri de gunoi sau scrumiere și doar după ce în prealabil au fost stinse;
  • Gunoiul și resturile menajere se vor depozita în locurile special amenajate, în saci menajeri sau în coșurile de gunoi;
  • Nu aruncați în vasul WC obiecte care ar putea conduce la înfundarea sistemului de canalizare; valabil și pentru sifoanele de la lavoar și duș;
  • Se interzice folosirea aparaturii și echipamentelor din dotarea hotelului, altele decât cele destinate turiștilor, fără acordul personalului hotelier;
  • Este interzis introducerea în hotel a: armelor, armelor albe sau substanțelor interzise prin lege;
  • Este interzis consumul sau comercializarea de substanțe halucinogene sau “psihotrope” acestea se pedepsesc conform legilor în vigoare.

Turiștii au obligația:

  • să nu preia la plecare vreun obiect din dotarea hotelului și/sau care nu le aparține;
  • să nu deterioreze obiectele din dotarea hotelului, în caz contrar aceștia datorează hotelului o suma egală cu valoarea obiectului deteriorat la care se adauga manopera aferentă;
  • să folosească spațiile comune ale hotelului și camerele rezervate de ei;
  • să nu intre în alte camere sau în spațiile cu acces interzis pentru turiști;
  • să nu lase copiii nesupravegheați;
  • să anunțe cât de repede posibil orice defecțiune a aparatelor sau instalațiilor din dotare; Nu încercați să reparați dumneavoastră!!!
  • să păstreze liniștea în hotel si să respecte celelalte persoane;
  • să respecte orele de odihnă din hotel, respectiv intervalul orar: 22:00–08.00.

 Deoarece confortul fiecărui turist este important pentru noi, va rugăm să respectați orele de odihnă. Dacă din motive obiective sosiți în complex după ora 22:00 vă rugăm să păstrați liniştea.

CORVARIS GROUP SRL, în spațiile administrate, ia toate măsurile legale pentru stoparea și sau diminuarea riscurilor la care pot fi expuși turiștii și angajații prin încălcarea și/sau nerespectarea regulamentului hotelier, inclusiv evacuarea persoanelor care pot pune în pericol alte persoane.

Sănătatea oaspeților și membrilor echipei noastre este principala noastră prioritate. Angajamentul nostru este acela de a asigura servicii de calitate și de maximă siguranță.

Regulamentul hotelier se modifică și se adaptează în permanență la legislație, la recomandările turiștilor, ale angajaților și colaboratorilor astfel încât să oferim garanție și siguranță maximă tuturor persoanelor care intră în hotelurile noastre.

 

Vă rugăm să contribuiți, împreună cu noi, la respectarea Regulamentului!